Nieuwe bezetting en openingstijden secretariaat

Vanaf eind september is ons secretariaat weer 4 dagen per week geopend. Zo kunnen we de dienstverlening die hoort bij onze club weer garanderen. En om de fulltime werkenden onder ons tegemoet te komen is er zelfs bezetting op zaterdagochtend!

De openingstijden
Het secretariaat is nu geopend op maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag van 09:30 – 13:00 uur.

De bezetting
Wellicht heeft u de nieuwe gezichten op ons secretariaat al opgemerkt. Kom gerust binnen met vragen of om een praatje te maken!

Het Team helpt graag met alle vragen over de club en biedt een helpende hand waar nodig!

Ans Verstegen
maandag van 9.30 uur tot 13.00 uur

Martin Engelen
woensdag van 9.30 uur tot 13.00 uur

Frits Smits
vrijdag van 9.30 uur tot 13.00 uur

Agnes Trags
zaterdag van 9.30 uur tot 13.00 uur

Vragen over de golfclub?
Wij zijn er voor al uw vragen die u heeft over onze golfclub. Mocht u een vraag hebben buiten de openingsuren, schroom dan niet om contact met ons op te nemen via secr@golfclubbrunssummerheide.nl, per telefoon via 045-5257089 of via Whatsapp op het nummer 0657339126. Een persoonlijke afspraak plannen kan natuurlijk ook altijd! En ... de koffie staat altijd klaar!

Tot snel!

Team secretariaat Golfclub Brunssummerheide