Missie GCB

Mission Statement Golfclub Brunssummerheide

Wij willen dé actieve en enthousiaste golfclub zijn, waarmee elke golfer zich kan identificeren en waar iedereen zich onmiddellijk thuisvoelt. Dé plek waar natuur, ontspanning en sportiviteit elkaar ontmoeten. Vóór leden, dóór leden, mét leden!

Wij willen dit realiseren door:

• Een goede samenwerking met de Openbare Golf Brunssummerheide BV en de Golfschool Brunssummerheide, om vanuit de gezamenlijke belangen synergieën te creëren.
  • Een maximale inspanning te leveren om (potentiële) leden goede oefenfaciliteiten te bieden.
  • Leden in de gelegenheid te stellen onbeperkt te spelen op een prachtige en uitdagende baan.
  • Een bloeiend verenigingsleven.
  • Gedurende het seizoen wekelijks wedstrijden te organiseren voor verschillende doelgroepen.
  • Uitstekend presterende teams in landelijke competities.
  • Enthousiaste en betrokken bestuurs- en commissieleden.
  • Een kwalitatieve en klantgerichte benadering van (potentiële) leden.
  • Een actieve begeleiding van nieuwe leden en beginnende golfers.
  • Een lidmaatschap dat, ook voor studenten en jeugdspelers, financieel aantrekkelijk is.
  • Een actief sponsoring beleid.
  • Adequate, herkenbare communicatie via website, nieuwsbrieven en andere mediadragers.

Wij willen dit doen om:

• De beste en meest aantrekkelijke golfclub in de regio te zijn.
  • Een blijvend attractieve club voor onze leden te zijn.
  • Ook voor nieuwe leden een attractieve club te zijn.
  • Betrokkenheid bij onze leden te creëren, waardoor een hecht clubgevoel ontstaat.
  • Als Golfclub te kunnen groeien en daarmee een bestaansrecht te hebben.
  • Continuïteit van de Golfclub zeker te stellen.

Lid worden?