De Matchplay ClubLadder start weer!

Sinds enkele jaren biedt golfclub Brunssummerheide meespelen in de Sportconnexxions Clubladder aan. Zo vaak je wilt, wanneer je wilt en op je eigen niveau andere clubleden sportief ontmoeten: wie wil dat nu niet?
Ook deze zomer bieden wij onze leden de mogelijkheid om GRATIS in te schrijven. Er worden 13 ronden gespeeld in de periode van april tot oktober.
Meedoen is heel eenvoudig. Na aanmelding/inschrijving worden twee spelers van vergelijkbare speelsterkte aan elkaar gekoppeld voor een onderlinge wedstrijd. De wedstrijdvorm is matchplay. Beide spelers maken een wedstrijdafspraak met elkaar, dat kan via de Sportconnexxions website of via de Sportconexxions app en reserveren zelf een starttijd bij de golfbaan wanneer het hun uitkomt. Op basis van de uitslag kan de positie op de clubladder wijzigen. Deelnemers geven in hun profiel op de website aan hoe vaak ze willen spelen en welke dagdelen (of dagen) men al of niet verhinderd is. De matchplay wedstrijden worden over 18 holes gespeeld, tenzij beide spelers overeenkomen te kiezen voor een 9 holes variant.
Meespelen in de Sportconnexxions clubladder is leuk. Matchplay is leuk. En nog leuker is andere clubleden te ontmoeten dan je vaste golfmaatjes. Probeer het, schrijf je nu al gratis in voor de Sportconnexions Clubladder en laat je verrassen!

Het Bestuur

Tino Bellemakers