De Presidents Cup 2023

EEN NIEUW BEGIN IN ANDERE VORM

Na een aantal jaren van onderbreking hebben wij de handschoen opgepakt en organiseren wij op 20 augustus weer een PRESIDENTSCUP.
Was dit in het verleden een teamwedstrijd in de vorm van Texas Scramble, hebben wij nu gekozen voor een individuele FUNWEDSTRIJD met klassementen voor zowel dames als heren.
Het wordt dus een “serieuze” wedstrijd met handicap verrekening, echter non-qualifying. Daarnaast zal voor diverse fun-klassementen en dito prijzen worden gestreden.
Door de baan zal een fotograaf de flights en sportieve prestaties op de gevoelige plaat vastleggen terwijl door de residentie voor catering gezorgd wordt in de vorm van snacks en drankjes. Na afloop van de wedstrijd worden borrelplanken geserveerd, terwijl dan ook de prijsuitreiking zal plaats vinden.
De inschrijving is reeds geopend en er zijn slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.
Ben je geïnteresseerd, schrijf je dan in en kom genieten van een hopelijk zonnige en succesvolle dag.

Het Bestuur

Tino Bellemakers