Lidmaatschap Golfclub Brunssummerheide

Als lid van Golfclub Brunssummerheide geniet u van:

• Onbeperkt spelen op een prachtige en uitdagende baan
  • Maar liefst 45 holes, waarvan 27 holes op Championship Course Niveau
  • Ruime oefenfaciliteiten
  • Actieve Golfschool met zeer ervaren PGA Pro’s
  • Bloeiend verenigingsleven
  • Wekelijks wedstrijden voor verschillende doelgroepen
  • Uitstekend presterende teams in landelijke competitie
  • Actieve begeleiding van nieuwe leden en beginnende golfers
  • Fraai gelegen zonneterras voor een kop koffie, een drankje en/of hapje
  • Aantrekkelijke lidmaatschappen
  • In combinatie met een speelrecht van de Openbare Golf Brunssummerheide BV extra speelmogelijkheden op andere banen via Golfchain en SGNL
  • Lidmaatschap NGF incl. Handicapregistratie en aansprakelijkheidsverzekering
  • Altijd 10% korting in de golfshop in Brunssummerheide
  • Mogelijkheid om een aantal keren per jaar gasten tegen gereduceerd tarief uit te nodigen

Het lidmaatschap bij Golfclub Brunssummerheide bestaat uit clubcontributie, NGF-registratie en indien van toepassing, Bijdrage Stichting Handicart.

De tarieven per lidsoort voor 2024 zijn als volgt.

2024 Jeugd Jeugd Jeugd Gewoon lid* Buitenlid**
  t/m 16 jr 17 t/m 20 jr 21 t/m 25 jr vanaf 26 jr
Contributie GCB 22,50 38,00 48,50 100,00 100,00
Bijdrage NGF 10,00 10,00 24,50 24,50 6,00
Bijdrage St. Handicart 2,50 2,50 2,50
Totalen 32,50 48,00 75,50 127,00 108,50

* Peildatum is 1 januari van het nieuwe verenigingsjaar.

** Om voor een buitenlidmaatschap in aanmerking te komen dient men een lidmaatschapsbewijs van de home-course te overleggen.

Voorwaarden

U kunt als nieuw lid elk moment instromen. Wanneer u lid wordt vóór 1 juli van het lopende jaar, dan wordt de volledige clubcontributie plus de NGF bijdrage en de bijdrage Stichting Handicart in rekening gebracht. Wordt u op of na 1 juli lid, dan betaalt u voor het lopende jaar de helft van de clubcontributie plus de NGF bijdrage. Daarna loopt het lidmaatschap door voor telkens een vol kalenderjaar, van 1 januari t/m 31 december.

Opzegging van het lidmaatschap dient schriftelijk plaats te vinden bij het secretariaat van de golfclub, uiterlijk 2 maanden vóór aanvang van een nieuw verenigingsjaar.

In combinatie met een speelrecht van de Openbare Golf Brunssummerheide BV kunt u profiteren van de onderstaande regelingen.

Proef-lidmaatschap

De mogelijkheid bestaat om éénmalig voor € 300 (in 2023) of € 350 (vanaf 2024) een speelrecht inclusief lidmaatschap voor 3 maanden te verwerven. In die periode kunt u onbeperkt spelen, kennismaken met de club en uiteraard deelnemen aan alle clubwedstrijden. Als u daarna besluit om volwaardig lid te worden, dan worden voor het resterende deel van het kalenderjaar de kosten voor het speelrecht naar rato van het reguliere jaartarief voor het speelrecht in rekening gebracht. Daarnaast wordt het betaalde deel van de kosten van het club lidmaatschap in mindering gebracht op de resterende kosten van het club lidmaatschap.

Familiegolf

Voor kinderen tot 18 jaar is geen speelrecht verschuldigd als op hetzelfde adres 2 volbetalende (volwassen) leden woonachtig zijn.

SGNL en Golfchain

Als lid van Golfclub Brunssummerheide kunt u op alle, bij de SGNL aangesloten banen elke dag, dus ook in het weekend, spelen met een korting van 20% op het normale greenfee-tarief.
Met een aanvullend lidmaatschap van Golfchain (kosten € 175,- per jaar) kunt u op alle deelnemende banen 10x per jaar gratis spelen.

Meer informatie of een kennismaking?

Heeft u interesse in een lidmaatschap of wilt u liever eerst iets meer weten? Wij informeren u graag over de mogelijkheden en tarieven van een lidmaatschap bij Golfclub Brunssummerheide.

Neem via telefoonnummer +31 (0) 455 25 70 89 contact op met het secretariaat voor het maken van een afspraak.

Aanmeldingsformulier

Als u zich wilt aanmelden als lid van onze vereniging, download dan het aanmeldingsformulier en stuur dit ingevuld naar het secretariaat. Wij nemen dan snel contact met u op.

Aanmeldingsformulier-GCB

Heeft u een vraag over het lidmaatschap, stuur dan een mailtje naar secr@golfclubbrunssummerheide.nl. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Uiteraard kunt u ook bellen met het secretariaat (+31 (0)455 257089).

Wij verheugen ons u te mogen verwelkomen op Golfbaan Brunssummerheide!